Ristorio: Zarządzaj restauracją przez smartfon. Nowa aplikacja

Chciałbyś kontrolować sprzedaż w lokalu i zoptymalizować obsługę gości? I pewnie już wiele razy słyszałeś, że warto mieć system, który odciąży Cię w rozliczeniach i analizach, a obsłudze zapewni sprawniejszą komunikację. Tylko skąd wziąć kilkanaście tysięcy złotych na takie rozwiązanie? Na szczęście z pomocą przyszła technologia i już dziś za jedyne 99 zł miesięcznie możesz używać systemu do zarządzania restauracją na smartfonie czy tablecie.

Ristorio: nowa aplikacja na urządzenia mobilne

Ristorio: nowa aplikacja na urządzenia mobilne

Nowoczesne technologie wkraczają do gastronomii

Nazywają się Ristorio i postanowili kontynuować rewolucję na rynku oprogramowania branżowego, zastępując terminale za kilka tysięcy urządzeniami mobilnymi. Jeśli więc masz w szufladzie nieużywany smartfon, albo twoje dziecko rzuciło w kąt starego tableta z Androidem, skontaktuj się z Ristorio, a w ciągu 2 godzin rozpoczniesz korzystanie z systemu.

Ristorio: nowa aplikacja na urządzenia mobilne

Ristorio: nowa aplikacja na urządzenia mobilne

Jak prowadzi się sprzedaż w systemie?

Zamówienie: W restauracjach z obsługą kelnerską kelner zbiera zamówienia na smartfonie przy stoliku. W lokalach bez obsługi kelnerskiej – zamówienie jest rejestrowane na telefonie lub tablecie przy ladzie.

Realizacja zamówienia: Przyjęte zamówienie natychmiast pojawia się na wyświetlaczu w miejscu przygotowania (odpowiedniej kuchni lub barze) i odlicza się czas jego realizacji. Gdy jest gotowe obsługa kuchni zaznacza je na ekranie, a powiadomiony przez system kelner odbiera je z miejsca przygotowania.

Zamykanie rachunku: Kelner pobiera opłatę przy stoliku lub obsługa przy ladzie, a paragon drukuje się na drukarce fiskalnej.

Rozliczanie, analiza i konfiguracja: Manager lub właściciel analizuje sprzedaż, płynność realizacji zamówień i zmienia ustawienia na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu w dowolnym miejscu na świecie.

Dla kogo jest system?

Praktycznie dla wszystkich, którzy w nowoczesny i szybki sposób chcą obsługiwać gości, mieć kontrolę nad pracą lokalu i dane do analizy, a nie chcą wydawać wielu tysięcy na drogi sprzęt i oprogramowanie, tonąć w plątaninie kabli czy organizować czasochłonnych szkoleń dla obsługi.

Kto korzysta z Ristorio już teraz?

Zarówno niewielkie kawiarnie, bistra, jak i duże restauracje z obsługą kelnerską. W okolicy to m.in. Fabryka Kurtosza, Paris Paris, Trattoria w Gliwicach, Bohema czy Coffee Synergia w Katowicach.

Jeśli chcesz nieodpłatnie przetestować aplikację lub jesteś pewny, że to temat dla Ciebie, wyślij informację na kontakt@ristorio.com lub skontaktuj z numerem telefonu 795 156 259.

Więcej informacji na temat systemu znajdziesz na stronie www.ristorio.com

Tekst sponsorowany. Październik 2015

Kategorie

NOWOŚCI / POLECAMY

Komentarze

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.